Thursday, March 1, 2012

plirts-plärts, käes on märts !

ainult üks kuu veel... ja siis olen juba Eestis, sulalume ja madala päikese keskel. kui kahju!  reis võiks ainult ühe nädala kauem kesta, siis saaksin ka Valenciasse, randa! 30.märtsil, siis, kui meie tagasi sõidame, hakkab Maria pere kohvreid pakkima ning sõidetakse nädalaksValenciasse puhkama. JA MINA ??!!! olen ilmselt sel ajal juba Eestis. aga ükskord tulen ma siia kindlasti tagasi. KINDLASTI!
praegu on siin imelised ilmad. päike paistab absoluutselt iga päev, mõnus +20 paitab nägu ja käsi. varsti lähme Reiliga kasvõi parki päevitama, kui muid kohti meile ei pakuta :D. viimased päevad on lihtsalt tõestanud, miks ma siia tulla tahtsin. loodan, et märts läheb võimalikult aeglaselt, sest ma ei taha siit veel ära tulla, mitte mingil juhul. nüüd võiks veel ainult pere ka mulle külla tulla, ja kõik oleks perfektne! ELU MISSUGUNE!
eile tegime Reiliga suurema ostutuuri, tundus, et ostsime vist terve magusaleti tühjaks. soolase peale lähme alles märtsi viimasel nädalal. me ei tahaks mitte kedagi ilma jätta, aga kahjuks on meie kohvrite max lubatud kilod 23, nii et kes nänni tahab, olgu käbelt 30.märtsil lennujaamas.

PS! minust saab ilmselt IT-spetsialist, sest suutsin oma arvuti korda teha, ja seda kõigest paari hiireklõpsuga. nii et, kes IT-ga abi vajab, võib varsti julgelt minu poole pöörduda ;)

OLGE RÕÕMSAD, SEST MINA IGATAHES OLEN! ;)


No comments:

Post a Comment