Thursday, March 8, 2012

töö, töö ja veelkord töö

Pean ära mainima, et inglise keele eksami hindeks sain 9,2. Muy bien, öeldi selle kohta. Teisipäevane inglisekeele eksam läks ka üsna hästi, loodan vähemalt sama head, kui mitte paremat hinnet saada. Kolmapäeval pidime Reiliga inglise keeles valmistama ette 5-minutilise presentatsiooni mingil teemal. Valisin Eesti, Reili Tallinna. Oma majad, aiamaad, aiad, saunad ja madalad temperatuurid - nendest rääkides vaadati meid nagu me oleks tegelased Marsilt. Naljakas mõelda, et siinne ühiskond on juba nii linnastunud, et isegi ei teata enam, kuidas näeb välja iseendale toidu kasvatamine. Ja mina veel arvasin, et eestlased hakkavad linnastuma. Minu arust on meil ikka arenemisruumi veel küllaga. Aga loodan, et mitte kunagi ei kao ära aiamaade traditsioon. Võib-olla see ongi kauaotsitud Eesti Nokia?!
Viimasel ajal olen pidevalt väsinud. Ehk sellepärast, et lõpp hakkab lähenema. Nii reisi lõpp kui ka kooli lõpp. Stressitase järjest tõuseb, nagu tänapäeval öeldakse. Homme külastan esimest korda jõusaali, ehk saan sealt pisut jõudu juurde. Praegu on katedraalitöö minust energia välja imenud. Need, kes ei mäleta, siis peame Reiliga tegema postri mingi gooti stiilis katedraali kohta, valisime selleks Segovia, aga meie õnnetuseks ei leia me kuidagi internetist inglisekeelset materjali katedraali kohta. Ühe päeva töö on märkamatult veninud juba kolmele päevale. Iga sõna tõlgime google translate'iga. Saaks sellega juba ühele poole, oleks ehk tuju vähe rõõmsam.
Täna lõpetasin ka "Ego" lugemise. Polegi sõnu selle raamatu kohta, osalt väga läila, aga samas on sel ka sügav mõte. Ei oskagi seisukohta võtta, peab natuke sellele mõtlema, et raamatu mõttest aru saada. Järgmisena võtan ette Raimond Kaugveri "Kas ema südant tunned sa?". Reili ütles, et pidi hea raamat olema. Ta vähe tublim kui mina. Ühe raamatu võrra ees must. No ma ütitan kõigest väest järele jõuda.
Laupäeval on plaan külastada Cuencat. Linn kaljude vahel. Küllaltki Madriidi lähedal. Ootan juba põnevusega, sest piltide põhjal, mis mulle näidati, paistis see taaskord imekaunis linn olevat. Aga mis siin siis kaunis pole?! Minu arvates on kõik!!
Praeguseks kõik, homme loodetavasti saate uusi uudiseid mu jõusaalis käigust. Või kui mitte homme, siis nädalavahetusel kindlasti.

1 comment:

  1. ära muretse, sa oled sama tubli, või isegi tublim kui mina :)

    ReplyDelete