Monday, February 27, 2012

3 s6na - 6nnetus, igatsus, hirm

Hoiatan kohe ette, et tapitahti seekordses blogis pole. Ilmselt ei tule ka niipea, sest arvuti utles ules koos kogu mu Eesti koduse tooga + Hispaania piltidega. Ebaonn voi mis! Seeparast on ka monda aega tuju nullis, ja voib-olla pole kirjutised just koige roomsamas toonis.
Eelmine nadal oli ikka nagu koik teisedki. Kool ja kodu. Reedel kaisime kooliga uritusel, mis sarnaneb "Teeviidale". Meid juhendas uks minu klassiode, ma ei tea, mis me ilma temata oleks teinud. Arvatavasti oleksime 3 tundi lihtsalt istunud ja vahtinud, sest miskiparast ei tahtnud mitte keegi meile oma kooli tutvustada. Aga ringi kondides nagime ka moningaid valismaa koole, naiteks oli esindusi Venemaalt, Jaapanist, Prantsusmaalt ja ehk isegi kuskilt veel. Ka televisioon oli kohal, aga ma pole kindel, kas ka meie sinna sattusime.
Nadalavahetus moodus rahulikult, sest Maria pidi oppima. See ei seganud aga ulejaanud pere tegevusi. Laupaeva hommikul kaisime emale kaekotti ostmas, peale seda toidupoes. Uks minu jaoks positiivne asi on see, et toitu ostetakse suurtes kogustes mitmeks nadalaks ette. Niiviisi saab ju palju kokku hoida. Igatahes, peale poode, naasime koju, kuhu usna pea saabus ka "meie" vaike sugulane Iker. Vanemad toid poisi meile hoida. Iker on 4-aastane ja kaib ingliskeelses koolis. Saab koigest aru, mis ma talle raagin, aga ise kardab midagi oelda. Ka tema ema oskab vaga hasti inglise keelt. Imeline on kellegagi vahepeal ka normaalselt inglise keeles konelda. Muidu peab ikka lihtsaid sonu otsima, et inimesed minust aru saaksid. Mariaga on lihtne, tema on tubli opilane ja oskab isegi upris palju, aga ulejaanud klassikaaslastega on raskusi. Uks vihje Hispaania telekanalitele - arge tolkige koike hispaania keelde, oskaksite rohkem keeli konelda.
Kuna Ikerile meeldib hirmsasti "StarWars", siis laksime Xanadu'sse (ostukeskusesse) selleteemalist naitust kaema. Poiss on 4-aastane ja pidi iga paev "StarWars'i" vaatama, kuhu meie inimkond niimoodi kull jouab? Toenaoliselt usna pea alaliselt kosmosesse.
1. martsil avatakse Mostoleses jousaal, laupaeva ohtul oli seal nii-oelda lahtiste uste paev, ja koik soovijad said majaga tutvuda. Saunad, basseinid, jooksulindid, trenasoorid. Uks ruum tundus mulle eriti huvitav. Spinningusaal, spinningud asetsesid poolkaares, nende ees paiknes treeneri oma, eriti lahe oli aga see, et ruum oli kui diskosaal. Laes diskokuulid, strobod, varviline valgus. No toeline diskoteek! Sauna nahes aga norkesid mu jalad totaalselt. See on hetkel ASI, mida ma koige rohkem igatsen. Meie pere hakkab edaspidi seal sportimas kaima. Muidugi ei jaeta ka mind ilma. Saan kuu aega toredasti sauna nautida ja tagasitulekuks ka end trimmi ajada. Voib-olla ei tunne te mind enam aragi :D ! Okei, nali naljaks. Ohtustasime koos Ikeri ja ta vanematega. Seekord sai Mehhiko toitu - tortillat. Oi, kui hea.
Puhapaev moodus oppides, tegin ara matemaatika, inglise ja hispaania keele ulesanded. Inimesed, olge Facebook'iga ettevaatlikud. Mina igatahes peale arvuti kordasaamist seda lehekulge enam ei kulasta. Veelgi enam, kui see niikuinii pidi 15.martsil sulguma. Aga ega onnetus ei huua tulles. Tuju on praegu taitsa nullis. Sellega seoses suvenes ka koduigatsus. Lisaks tekib vahehaaval ka hirm lahenevate eksamite ees. Loodan, et ma lopuks vaga suure pinge alla ei satu, kuigi kardan, et tagasitulles jaab akki uhest kuust koikide ainete lopetamiseks vaheks.
Jaanud on veel vaid uks kuu, uritan sellega hakkama saada nii hasti kui suudan.

No comments:

Post a Comment