Sunday, January 8, 2012

kolmapäevast pühapäevani

4. jaanuar 2012
Sõit Hispaaniasse. Alustasime kell 13 Vändrast ja kell 15 olime Tallinnas. Sõime ülemistes nuudleid ja suubusime lennujaama. Kohver kaalus 35 kg, mille lisakilod maksid 65 eurot. Loodan tagasitulles kergema kohvriga hakkama saada. Lend väljus 17.40. Frankfurti jõudes kartsime, et ei leia õiget väravat üles, aga see oli õnneks kohe meie nina all. Algul arvasime, et oleme vales kohas, sest ümberringi olid korealased näomaskidega, aga värav näitas ikkagi sihtkohaks Madriidi. Asusime siis uuesti teele, 21.05 väljus lennuk. Jõudsime Madriidi ja algul ei teadnud kuhu minna :D (naljakas oli, sest kõik vaatasid kahte blondi Hispaanias). Lõpuks saime kohvrid kätte ja suundusime linna poole. Vastas oli terve minu pere ja Reilil David ja ema, Jaime oli ka. Seejärel näidati mulle linna, kus peagi hakkavad toimuma suured pidustu-sed. Kõik kohad olid tribüüne ja kaameraid täis. Edasi toodi mind koju. Kodu on väga väike: köök, ja 4 tuba, mis on imepisikesed. Andsin kingid üle ja läksid edasi magama. Homme Madriidi.
5.jaanuar 2012
Läksime Madriidi. Külastasime erinevaid kohti. Pidime paraadi vaatama minema, aga „ema“ kukkus näoga vastu asfalti ja paraad jäi ära. Nett sakib siin ikka täiega. Üks kloun tegi nalja.
6.jaanuar
Hommikul oli äratus pool 9 ja läksime elutuppa kinke avama. Sain käekoti ja lõhna. Sõitsime kuskile söögikohta ja hiljem külastasime isa vanavanemaid, kus mulle õpetati hispaania keelt. Siis läksime ema vanemate juurde, sõime rosconi vanaema tehtud shokolaadiga. Kin-kideks sain kella ja pesemiskomplekti.
7.jaanuar
Käisime peol Kapitalis, kus vähemalt 10 poissi tahtsid suudelda.
8.jaanuar
Ärkasin hommikul, sõin kell 3 lõunat ja läksime Reiliga jalutama. Käisime pargis.