Wednesday, January 25, 2012

MIKS JUST MINA ?! :D

Jalutasime rahulikult pargis, järsku nägime, et üks kloun paneb etenduse jaoks asju püsti. Jäime siis ootama ja vaatama, et huvitav, mida ta meile korraldab. Algul, nagu ikka, kutsus rahvast kokku, kepsles ja kargas paar korda, siis jäi seisma. Meie Mariaga tegime temast kogu aeg pilte, sest kõik hetked siin tuleb ju jäädvustada. Äkitselt vaatas ta meie poole, ju oli siis märganud, et me teda pildistame. Meie ehmatuseks hakkas ta poseerima ja nii me siis pildistasime teda nii eest kui tagant, nii ühe kui teise külje pealt.

Seejärel sai ta vist aru, et mina küll Hispaaniast pärit pole. Tuli minu juurde ja küsis pilte näha. Ma siis näitasin. Küsis, kust ma pärit olen, ütlesin, et Eestist. Võttis kaamera enda kätte ja pistis jooksu. Ma jäin suurte silmadega vahtima, et no tore küll, nüüd on läinud.. Aga ei, ta tuli tagasi, ja MUIDUGI kutsus mind ka suure rahvahulga ette, mille tõttu ma ilmselt näost nagu peet olin. Siis otsustas ta ühele ilusale Eesti tüdrukule pere luua. Võttis publiku hulgast ühe noormehe, siis ühe poisi mulle pojaks, ühe tüdruku tütreks ja ühe vanadaami mehele ämmaks. Asus siis pildistama, kuid arvas, et midagi on ikkagi veel puudu - püstol mehe käes! Mees küsis siis, et keda ta sihtima peab, kas ämma või ? :D Kloun vastas, et ei ikka ennast. Seejärel tegi ta pildi,mis nägi välja selline:
 Pärast korraldas veel mitu etteastet, enne kui ära lõpetas. Ka Maria isa sattus talle ohvriks.
Maria isa on parempoole blondi parukaga
Üldiselt oli vahva, sai jälle kõvasti naerda.

No comments:

Post a Comment