Wednesday, January 25, 2012

Nädalavahetus

Tükk aega möödas juba viimasest korrast,mil midagi kirjutasin.
Eelmisel reedel koolis suurt midagi ei juhtunud. Õhtul aga käisime Maria ja ta sõbranna Carolinaga suures-suures kaubanduskeskuses, mille nimeks on Xanadu. Päris tore oli, teekond sinna nõudis ainult mõne bussipeatuse.
Outlet-ostukeskus
Bussipileti hind on 1.10 eurot. Eestiga võrreldes tundub bussisõit siin nagu rikaste lõbu olevat. Kuupilet on kuskil 35-50 eurot, oleneb staatusest, kas ollakse õpilane, tavakodanik või pensionär jne. Aga see-eest on ka palgad kõrgemad. Miinimumpalk pidavat olema 600 eurot.
Laupäeva hommikul kutsusid Maria ja ta ema mind kaasa ostutuurile, kuna Marial oli vaja midagi endale soetada. Pähimõtteliselt minu maja taga asub pikk tänav rohkete poodidega, kus müüakse järjekordselt kõike - nii riideid ja jalanõusid kui ka ehteid, kodutehnikat ja iluteenuseid. Õhtul käisime Mostolesest väljas, samuti ühes kaubakeskuses, kus müüakse tooteid, mida tavapoodides enam müügil pole, ehk siis seal asusid nii-öelda outlet-poed.
Pühapäeval käisime vanavanemate juures lõunat söömas. Kuna pere suhtleb enamasti ema-poolsete vanematega, siis just nende juurde me suundusimegi. Võtsin kaasa ka oma kingid Eestist, mis ma nende jaoks ostnud olin: kodukootud villased sokid, paar Eestit tutvustavat raamatut ning karbi nööbikomme. Kingid meeldisid neile väga ning öeldi, et vanaemal olevatki olnud vaja uut paari villaseid sokke, mille üle ma väga rõõmus olin, sest nüüd ta need ka sai!
Peale lõunat prooviti Eesti jooke, mida ma kingiks olin toonud. Kõige paremini läks peale Vana Tallinn, tehti küll nägusid, kuid lõpptulemusena siiski kiideti meie joogimeisterdamisoksust.
Seejärel läksime Madriidi jalutama. Seekord oli sihtmärgiks Bourboni Madriid. Alustasime Prado muuseumi juurest, kus parajasti on vaatamiseks välja pandud Ermitaaži kollektsioon. Pradot külastan arvatavasti 4.veebruaril.
HOTELL RITZ
Teele jäid veel hotell Ritz (sinna ma lähen järgmine kord, kui Hispaaniasse puhkama tulen), Banco de España, San Jeronimo el Reali kirik, Kuninglik Botaanikaaed, Puerta de Alcala ja Parque del Retiro, kus asub Alfonso XII mälestusmärk. Suurepärane paik romantiliseks jalutuskäiguks. Lihtsalt võrratu! Mälestusmärgi ees asub veekogu, mille peal on võimalik paadiga sõita, päikeseloojangu ajal on just see koht kõige õigem, et unustada kõik mured ja lihtsalt olla...
ALFONSO XII MÄLESTUSMÄRK


Parque del Retiro's on samuti nädalavahetustel palju tänavameelelahutajaid nagu igal pool mujalgi Madriidis. Järjekordselt sattusin ma ühe sellise ohvriks.. (Sellest tuleb järgmine kirje.)

No comments:

Post a Comment