Monday, January 16, 2012

teine nädal

Tänane päev venis ja venis ja venis...
Kehalises jooksime 15 minutit [ma isegi paremini kui mõned minu klassi poisid ;)] ning seejärel oleksime pidanud kõhulihaseid tegema, aga kuna õues sadas vihma, siis jäi see tegevus täna ära. Neljapäevases tunnis pidime tantsima hakkama. Ainus miinus kehalise juures on see, et pesta ei saa.
Hispaania keeles on väga naljakas olla, sest õpetajad ei oska inglise keelt ja üritavad meile käte ja jalgadega asju selgeks teha. Vägev! Täna ütles õpetaja, et nad ei taha inglise keeles rääkida sellepärast, et meie õpiks paremini ja kiiremini hispaania keelt. Loodame siis, et see toimib :)
Muusika tund jäi täna ära. Ei tea miks, ootasin seda nii väga. Õppisin isegi kodus "Dixieland'i" oma osa ära. Pean ksülofonil iga takti esimesi noote mängima. Mulle meeldib väga :) Muusika on koos 16-aastastega ja kuna oli vaba tund, siis nad kasutasid seda ära ja pommitasid meid küsimustega:
"Kus Eesti asub? mis keelt seal räägitakse? mis kell te sööte? mis kell magama lähete? mis kell seal praegu on? kas teil poissi on? peol olete juba käinud?... ja nii edasi :D
Homme saan viimasest inglise keele tunnist ära, sest õpilased teevad lugemistööd hispaaniakeelse raamatu järgi ja mul seda pole.
Homme on ka esimene saksa keele tund siin, milles ma vabatahtlikult osaleda tahtsin. Loodan, et see on põnev. Kui väga raske on, siis võib-olla jätan pooleli, sest eesmärk on ikkagi hispaania keel suhu saada..
Täna rääkisime ka Jaime'ga, kontrollküsitlus, kas kõik on korras ja kuidas läheb. Ütlesime, et kõik on kõige paremas korras!

No comments:

Post a Comment