Thursday, January 19, 2012

PÄIKE... LÕPUKS OMETI SOE!

Teisipäeval oli esimene saksa keele tund Hispaanias. Algas see kell 16.00 ja kestis ühe tunni. Saksa keel hakkab toimuma kahel korral nädalas - teisipäeviti ja neljapäeviti. Tundi annab Jaime, meie mentor, mille üle mul on hea meel, sest nii on minul lihtsam õppida.
Kolm päeva on ilm olnud lihtsalt vapustav! Päike, päike, päike! Mõnus ja soe. Nüüd hakkab juba tekkima tunne, et olen Hispaanias.
Koolis eriti midagi uut pole. Kunst on ikka sama igav nagu enne, inglise keeles peame palju jutustama (mis on ka minu esimene kodune töö Hispaanias), hispaania keel edeneb ka niivõrd-kuivõrd.
Kolmapäeval lõpetasin esimese raamatu lugemise, milleks oli Pedro Krusteni "Neiuke läks roosiaeda". Väga huvitav ja põnev raamat eestlaste mõisaelust enne Esimest maailmasõda. Soovitan kindlasti lugeda neil, kellel pole palju aega, et kirjandusele pühenduda. Alustasin ka teise lugemist, milleks on Mati Undi "Sügisball". Esimene osa on loetud, tundub üpriski huvitav.
Täna pidime kehalise tunnis tantsima. Algul õppisime mingisuguseid rock'n'rolli liigutusi ja pärast õpetati salsat. Õpetati muidugi nii, et näidati korra ette, ja meie pidime siis kohe järgi tegema. Otseloomulikult kõigil see ebaõnnestus. Mina tantsisin ühe Maria sõbra Juan Carlosega, kelle ma olevat väga õnnelikuks teinud, kuna ta pole just kõige ilusama välimusega poiss meie klassis. Niisiis on ka mul mõni heategu siin, Mostoleses ära tehtud.
Nädalavahetusel võib-olla külastan Prado muuseumi. Aga pole veel kindel.

No comments:

Post a Comment